czwartek, 29 stycznia 2015

Już sama nie wiem

Hej ;)

Chciałam napisać coś sensownego, ale popadłam w lekki stupor. Z czystej ciekawości zerknęłam na statystyki wejść na bloga, a także na wyszukiwane słowa kluczowe i dowiedziałam się, że ktoś trafił do mojego subiektywnego grajdołka przez zapytanie She Hulk softball. Nie wiem jakim cudem się temu komuś to udało, bo przecież nigdy o czymś takim nie pisałam. Co więcej, same internety milczą na ten temat. Najwyraźniej She Hulk nigdy nie grała w softball. Nie wiadomo czy się cieszyć z tego powodu czy może raczej dziękować bogom internetów.

W każdym razie raczej nic konstruktywnego dziś z mej klawiatury się nie urodzi, więc, żeby chociaż części poszukiwań stało się zadość, prezentuję unikalną grafikę, na której jest She Hulk, która uczestniczy nawet w pewnego rodzaju grze. Softball to nie jest, ale niestety nic lepszego nie mam do zaoferowania ze swej strony.

Nie dość, że gra to jeszcze bezczelnie wygrywa.

Z tym Was, drodzy Czytelnicy, zostawiam. Wyciąganie wniosków nie jest wymagane.

Do następnego razu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz